قیمت حفاظ شاخ گوزنی


اگر به دنبال خرید حفاظ شاخ گوزنی و معرفی آن هستید، خواندن این مقاله قطعا در انتخاب حفاظ شاخ گوزنی مورد نظر شما کمک خواهد کرد. حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین ابزارها برای حفاظت از مناطق و افزایش امنیت خانه­ها، کارخانه­ها و انبارهاست. حفاظ شاخ گوزنی را یکی از پرفروش­ترین انواع حفاظ­ها می­توان شناخت. علت نامگذاری این نوع حفاظ­ها به دلیل ظاهر شاخ مانند آن­ها است.

این نوع حفاظ با توجه به شکل و ظاهر منظم و زیبایی که دارد، توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. جالب است بدانید که حفاظ شاخ گوزنی شباهت زیادی به حفاظ گل لیلیومی دارد به همین دلیل به حفاظ شاخ گوزنی لیلیومی نیز معروف است.

خرید حفاظ شاخ گوزنی

بهترین حفاظ شاخ گوزنی چه ویژگی­هایی دارد؟

این نوع حفاظ­ها به راحتی بر روی دیوارها نصب می­شوند. ارتفاع این سازه بین 50 تا 150 cm است و بسته به متراژ مورد استفاده، در ابعاد و اندازه­های مختلف ساخته می­شود. عرض حفاظ شاخ گوزنی در حالت استاندارد معمولاً بین 10 تا 50 سانتی­متر است. اندازه این نوع حفاظ با توجه به ارتفاع آن تعیین می­شود. تراکم حفاظ­های شاخ گوزنی نیز به محل استفاده از آن­ها بستگی دارد.

به‌عنوان مثال، برای انبارها و کارخانه­های خارج از شهر از این سازه به‌صورت متراکم استفاده می­شود اما برای ساختمان‌های در شهر از تراکم استاندارد استفاده می­شود. حفاظ شاخ گوزنی متراکم به‌دلیل تراکم بالا و تیزی روی شاخ، از ورود افراد ناآشنا و سارقین جلوگیری می­کند و عبور از روی آن­ها را تقریبا غیرممکن می‌سازد.

‎سازندگان حفاظ­های شاخ گوزنی برای راحتی خرید حفاظ شاخ گوزنی و معرفی آن و همچنین برای کیفیت بهتر کار خود رنگ­های پودری الکترواستاتیک یا کوره­ای را به کار می­برند. این کار باعث شده است تا طول عمر رنگ روی حفاظ­های شاخ گوزنی حتی در برابر نور خورشید بسیار بالا رفته و کیفیتی بسیار عالی داشته باشد. همچنین این نوع رنگ به­ این دلیل که صیقلی است از نفوذ و ماندگاری گرد و خاک بر روی حفاظ­ها جلوگیری می­کند. همین امر نیز بر قیمت حفاظ­های شاخ گوزنی تاثیر می­گذارد.

حفاظ شاخ گوزنی چیست

جنس حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

در همه حفاظ­های شاخ گوزنی از نوعی میلگرد با مواد سخت استفاده می­شود که معمولاً از آهن ساخته شده است. این نوع سازه پس از ساخت به­راحتی خم نمی­شود و امکان برش در ارتفاع وجود ندارد. پیشنهاد ما به شما این است که از حفاظ شاخ گوزنی یا آهن دست دوم استفاده کنید و برای ساخت این نوع حفاظ از ضایعات استفاده نکنید؛ زیرا استحکام و دوام کافی را ندارند. جنس حفاظ شاخ گوزنی در صنعت، از شمش و فولاد است. به­منظور ایجاد موانع بهتر و امنیت بیشتر در محیط خانه حفاظ شاخ نوک میلگرد آن با گیوتین برنده و تیز تولید می­شود تا از ورود افراد مزاحم جلوگیری شود.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت خرید حفاظ شاخ گوزنی و معرفی آن به عواملی مانند متریال ساخت، تراکم، ارتفاع سازه و اندازه آن بستگی دارد. حفاظ پرتراکم به‌دلیل استفاده بیشتر از آهن و میلگرد و ایجاد امنیت بیشتر قاعدتا گران­تر از حفاظ­هایی با تراکم استاندارد است. دلیل محبوبیت حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر حفاظ­ها شکل و ظاهر زیبا، تنوع رنگ (سفید، مسی، کرم، قهوه­ای و مشکی) آن­هاست. ساخت حفاظ شاخ گوزنی با استفاده از بهترین و با کیفیت­ترین مواد سعی در جلب رضایت مشتریان خود داشته و یکی از پیشگامان تولید حفاظ است.

حفاظ­های شاخ گوزنی بر­اساس ارتفاع، در سه دسته قرار می­گیرند. حفاظ شاخ گوزنی کوتاه با ارتفاع 50 تا 60 سانتی­متر برای دیوارهای بلند استفاده می­شود. حفاظ شاخ گوزنی متوسط حدودا 80 سانتی­متر است و برای دیوارهایی با ارتفاعات مختلف مناسب است. در آخرین دسته حفاظ شاخ گوزنی بلند قرار دارد که حدودا بین 100 تا120  ارتفاع دارد. این نوع حفاظ برای دیوارهای با ارتفاع کوتاه کاربرد دارد.

شرکت نصب حفاظ شاخ گوزنی

روش نصب حفاظ شاخ گوزنی

برای وصل کردن حفاظ شاخ گوزنی ابتدا به وسیله یک نوع دریل مخصوص، سوراخ­های عمیقی بر روی دیوار خانه شما برای پایه حفاظ ایجاد می­کنند. سپس پایه­های حفاظ را در این سوراخ­ها قرار می­دهند. برای استحکام و جلوگیری از سقوط حفاظ، پایه­های حفاظ شاخ گوزنی جوشکاری می­شوند. شما می‌توانید برای خرید راحت حفاظ شاخ گوزنی، نصب و اطلاع از قیمت حفاظ شاخ گوزتی پرتراکم، تراکم استاندارد و انواع دیگر حفاظ شاخ گوزنی به سایت ایمن کمک مراجعه کنید.

نرده شاخ گوزنی

انواع حفاظ­ های شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی در انواع بسیار مختلفی ساخته می­شود که خرید حفاظ شاخ گوزنی و معرفی آن را راحت­تر می­کند. هر نوع از این حفاظ­ها، قیمت متفاوت و مناسب ویژگی­های خود را دارد. هرچه حفاظ­ها زیبایی و استحکام بیشتری داشته باشند و یا امنیت بیشتری را ایجاد کنند، طبعا قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. در ادامه این مقاله به چند نوع از حفاظ­های شاخ گوزنی اشاره خواهیم کرد.

حفاظ شاخ گوزنی آبشاری اف

حفاظ شاخ گوزنی آبشاری اف

حفاظ شاخ گوزنی آبشاری اف برای ایجاد امنیت بسیار عالی خانه­ و ساختمان­ به کار می­رود. نام­گذاری این نوع حفاظ به­دلیل ظاهر آبشار مانند آن است. این نوع حفاظ برای خرید حفاظ شاخ گوزنی و معرفی آن، در مقایسه با دیگر انواع، مانند حفاظ لیلیوم یا لاله­ای از هزینه پایین­تری برخوردار است و درنتیجه از نظر اقتصادی به­صرفه­تر است. حفاظ­ آبشاری اف می­تواند از رفت و آمد غیر­قانونی و ورود سارقین به خانه شما به­راحتی جلوگیری کند. این نوع حفاظ­ها با شاخ­های متراکم و نوک­های برنده­ای که دارند از عبور افراد از روی دیوار جلوگیری می­کند.

برای حفظ امنیت ساختمان خود می­توانید از این ابزار استفاده مفیدی کنید. جنس فلزی حفاظ آبشاری باعث ماندگاری بالای این نوع حفاظ است. حفاظ آبشاری می­تواند به­راحتی و برای زمان بسیار طولانی نیاز شما به امنیت را برطرف کند. طول عمر این نوع حفاظ بسیار بالاست و اکثرا نیازی به تعمیر ندارد. این نوع حفاظ ساختار تیز و محکمی که دارد، از امنیتی بالایی برخوردار است و در نتیجه نظر گروه زیادی از مشتریان حفاظ را به خود جلب کرده است.

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم را می­توان از جذاب‌ترین و خوش‌ساخت‌ترین نوع حفاظ­ها به‌حساب آورد. حفاظ لیلیوم امنیت بیشتری را در مقایسه با حفاظ شاخ گوزنی ایجاد می­کند. این حفاظ با الهام از گل زیبای لیلیوم تولید شده و در دو رنگ ساخته می­شود. یکی از امتیازات عالی این نوع حفاظ گسترش در مرکز است که به سازندگان این امکان را می­دهد تا آن را در ارتفاعات مختلف و موردنظر افراد تولید کنند.

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته­ ای خاردار 

حفاظ بوته­ای خاردار را می­توان به­عنوان اولین محصول نرده حفاظ­های مدرن معرفی کرد. حفاظ بوته­ای خاردار انتخاب خوبی برای خرید حفاظ شاخ گوزنی و معرفی آن است. این نوع حفاظ از نظر شکل آن­ها، شامل شاخه­های فوق­العاده تیز با نظمی خاص در هم پیچیده شده است. سازندگان این حفاظ هیچ محدودیتی برای ارتفاع آن در ساخت ندارند و حتی تراکم هرچه زیادتر آن در ایجاد امنیت بیشتر، بسیار تاثیرگذار است. حفاظ بوته خاردار همچنین از نظر استحکام مانند شاخ­های واقعی گوزن است.

حفاظ بوته­ای خاردار با تعداد زیادی از شاخه­های میلگردتولید می­شود. به منظور جای‌گیری بهتر میلگرد­ها، یعنی پایه حفاظ­های بوته­ای خاردار، سازندگان آن از جوش الکترود و جوش CO2 بهره می­برند. این دو نوع جوشکاری نیز در قیمت حفاظ­ها تاثیرگذار است.

حفاظ نیزار

حفاظ نیزاری

حفاظ نیزار یکی از انواع حفاظ­های آهنی بوده که روی دیوار نصب می­شود و حفاظی مدرن است. این نوع حفاظ علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، همچنین از دارایی و جان افراد محافظت می­کند. حفاظ­های قدیمی و سنتی از زیبایی خاصی برخوردار نسیتند و اکثرا شکلی شبیه به هم دارند. این نوع حفاظ­های قدیمی حتی از نظر امنیتی نیز دارای ضعف­های بسیاری بودند.

در نتیجه این ضعف­ها تولید­کنندگان این نوع حفاظ شروع به تولید حفاظ­های جدید و زیبا در طرح­های مختلف کردند که حفاظ نیزاری یکی از آن­هاست. حفاظ نیزاری یکی از بهترین گزینه­ها برای خرید حفاظ شاخ گوزنی و معرفی آن است.

حفاظ سرنیزه ای

حفاظ سر­نیزه­ ای

 حفاظ سرنیزه­ای ساده از مدل­های حفاظی است که‌ استفاده و کاربرد بالایی دارد. این نوع حفاظ، مجهز به یک نیزه ایستاده است و در انواع یک و دو نیزه آبشاری یا سرخم تولید می­شود تا تمام افراد بتوانند بر اساس نیاز و حفاظ موردنظر خود، این محصول را تهیه کنند و از آن استفاده مفیدی کنند. این نوع از حفاظ به نسبت دیگر انواع حفاظ‌­های موجود در بازار به‌دلیل سادگی و طراحی زیبای خود بیشتر شناخته شده است.

حفاظ نخل مرداب

حفاظ نخل مرداب

شاخه ­های حفاظ نخل مرداب به­طوری زیبا خم شده است که با دیدن این حفاظ شما را به یاد گل­های مرداب می­اندازد. حفاظ نخل مرداب به دلیل ظاهر شبیه به گل خود، به عنوان حفاظ گل مرداب نیز شناخته می­شود.  حفاظ گل مرداب با شاخه­هایی از پایین و به صورت قرینه به یکدیگر متصل شده­اند. حفاظ­های نخل مرداب تشکیل شده از میلگرد­هایی با ارتفاع کوتاه هستند که در مرکز به همدیگر متصل شده­اند. تفاوت حفاظ نخل مرداب با حفاظ لیلیوم در نوع گل آن­هاست.

در نوع حفاظ لیلیوم، گل­های این حفاظ به­طوری زیبا در کنار هم متراکم شده­اند ولی در حفاظ نخل مرداب، گل­های آن به حالت صاف در آمده است . طول شاسی حفاظ نخل مرداب حدودا یک متر است. برای ایجاد ظاهری زیبا و مناسب در این نوع حفاظ لازم است که شاسی­های آن موقع نصب، به­طور کامل در کنار هم قرار بگیرند تا تقارن شاخه­ها به هم نخورد و از زیبایی آن کاسته نشود.

حفاظ شاخ گوزنی دیواری

مزایای حفاظ شاخ گوزنی

برای خرید حفاظ شاخ گوزنی و معرفی آن قطعا به شناخت امتیازات این نوع حفاظ نیز نیاز خواهید داشت. در ادامه با چند مورد از مزایای مهم حفاظ شاخ گوزنی آشنا خواهید شد تا به شما در انتخاب این نوع حفاظ و خرید بدون استرس آن کمک کند.

استحکام حفاظ در شرایط آب و هوایی متفاوت

حفاظ شاخ گوزنی به‌دلیل استفاده از میلگرد­های محکم و قوی، رنگ­های پودری و کوره­ای و همچنین جوشکاری محکم بسیار قوی است. در نتیجه این حفاظ در برابر انواع آب و هوا از جمله هوای بارانی و یا آفتابی کاملا مقاوم بوده و امکان زنگ زدن، سقوط و یا شکستن آن تقریبا غیرممکن است.

کم بودن هزینه بازسازی و نگهداری

با توجه به دلایل ذکر­شده درمورد استحکام حفاظ­های شاخ گوزنی­، امکان ایجاد هر نوع زخم، زنگ­زدگی و یا هر نوع خرابی حفاظ بسیار کم است. بنابراین نیاز به بازسازی و نگهداری بسیار کمی دارد که از هزینه­های کاربران آن می­کاهد و حفاظی بسیار مقرون‌به­صرفه است.

حفاظ شاخ گوزنی مدرن

ایجاد موانع محکم با حفاظ­ شاخ گوزنی

عبور غیرممکن از حفاظ شاخ گوزنی دیوار حیاط

همانطور که گفته شد حفاظ شاخ گوزنی از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر این نکته، نوک شاخه­های این حفاظ با گیوتین به شکلی بسیار تیز، برنده و خطرناک ساخته می­شود. این ویژگی فوق­العاده، امکان عبور از روی آن را برای سارقین و ورود غیرقانونی بسیار کم و تقریبا غیرممکن می­کند.

ایجاد زیبایی ظاهری در نمای خانه و ساختمان

تنها دیدن شکل این نوع حفاظ­ شما را قانع به خرید حفاظ شاخ گوزنی و معرفی آن می­کند. حفاظ شاخ گوزنی به‌دلیل نظم و تقارن فوق­العاده­ای که دارند شکل و ظاهری بسیار زیبا به دیوار خانه شما می­بخشند. ظاهر این نوع حفاظ نیز در انواع مختلفی تولید می­شوند که با هر سلیقه­ای می­توانند سازگار باشند.

تنوع بالای حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ­های شاخ گوزنی در رنگ­های مختلف پودری و کوره­ای با­کیفیت ساخته می­شوند. این نوع حفاظ­ها حتی در میزان تراکم، طول ارتفاع و عرض و شکل شاخه­های خود در انواع مختلفی تولید می­شود. در نتیجه‌ی این میزان تنوع، دست مشتریان حفاظ شاخ گوزنی کاملا باز است.

حفاظ بوته خار

مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی

در وهله اول، عمل برشکاری حفاظ شاخ گوزنی صورت می­گیرد. در این مرحله، سازندگان نوک میلگرد را با استفاده از دستگاه برش کاملا تیز می‌کنند و سپس به­صورت خطوطی کج برش می­دهند. در ادامه تولیدکنندگان از سرخم­کن استفاده می­کنند. سر میلگردها به‌وسیله دستگاه خم­کن شکل ظاهری مناسب را برای ایجاد زیبایی و امنیت ایده­آل پیدا می­کنند. قطعات میلگرد خم­شده را به‌وسیله دستگاه جوشکاری با استفاده از دو روش موجود، یعنی الکترود و جوش CO2 به هم وصل می­کنند. در مرحله آخر، حفاظ­های شاخ گوزنی با استفاده از رنگ­های پودری یا کوره­ای رنگ­کاری می­شوند.

حفاظ نرده گل لیلیوم

خرید حفاظ شاخ گوزنی و معرفی آن برای هر فردی که به‌دنبال ایجاد امنیت در محیط زندگی خود بوده، لازم است. این نوع حفاظ با زیبایی منحصر­به­فرد خود و ایجاد فضایی کاملا امن، یکی از بهترین گزینه­ها در بین انواع نرده حفاظ­های ساختمان­هاست. 

حفاظ جنگلی حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع زیاد