قیمت درب پارکینگ


امروزه نیاز به خرید درب فلزی پارکینگ و درب حیاط آهنی بسیار افزایش یافته است. درب فلزی گزینه­ای عالی برای صاحبان خانه­ هایی است که به دنبال درب پارکینگی کم­ هزینه و زیبا هستند. فولاد تا حد زیادی رایج­ترین نوع مواد مورداستفاده و فروخته ­شده برای درب­ های پارکینگ در بریتانیاست. این نوع درب، بسیار قوی و در عین حال بسیار انعطاف­پذیر است. فولاد به­عوان یک ماده محکم، در مقایسه با سایر مواد بسیار ایمن است.

بدترین ماده در این مثال Upvc است که در درب­های پارکینگ یک ورقه­ای نازک استفاده می­شود و می­توان آن را به­راحتی با یک چاقوی تیز برش داد. همه درها می­توانند با سفارش برخی از پیشنهادات ویژه در اندازه­های خاص ساخته ­شوند که بسیار سازگار هستند؛ زیرا درها تقریباً همیشه در قسمت داخلی چارچوب پارکینگ قابل نصب است. این نکته، به فرد امکان دسترسی به قفل داخلی را می­دهد. این بدان معنی است که شما همیشه این پتانسیل را دارید که درهای استاندارد را در دهانه­های غیراستاندارد قرار دهید.

درب پارکینگ

درب فرفورژه: دلایلی که درب های فرفورژه به یک امر ضروری تبدیل شده اند

درست مانند ساخت و ساز آجر، درب فرفورژه قدمت تاریخی دارد که به طلوع تمدن بازمی گردد. هر دوی این مواد به دلیل زیبایی جاودانه و تخریب ناپذیری مجازی از زمان های قدیم از عناصر مهم ساختاری و طراحی خانه ها بوده اند. همچنین هنگامی که با هم  در یک ساختار استفاده می شوند، عالی به نظر می رسند.

صاحبان خانه می توانند محل سکونت خود را افزایش دهند و در عین حال یک طراحی معاصر با درب آهنی ایجاد کنند. 


09125200978


درب الیزه فرفورژه

تاریخچه مختصری از درب فرفورژه

پیش از پیشرفت فولادسازی مدرن، آهن فرفورژه رایج‌ترین شکل استفاده از آهن چکش‌خوار بود. این بدان معنی است که بر خلاف چدن، آهن فرفورژه آنقدر شکننده نیست. فرفورژه دارای محتوای کربن کمتری است که باعث می‌شود جوشکاری سخت‌تر و قوی‌تر شود. آهنگران زمان های قبل توانستند این آهن را به طرح های نفس گیر تبدیل کنند.

دو نوع مختلف آهن فرفورژه وجود دارد: زغال چوب و آهن گودال. منابع آنلاین خاطرنشان می کنند که «آهن زغالی عمدتا از عصر آهن تا پایان قرن هجدهم استفاده می شد و از طریق آتش زغال چوب تولید می شد. آهن پوکه که از آغاز عصر صنعتی استفاده می‌شد، از چدن در کوره غیرمستقیم زغال‌سنگ ساخته می‌شود.»

درب فلزی

دلایلی که درهای فرفورژه یکی از روندهای جذاب طراحی خانه هستند 

استفاده از درب فرفورژه برای طراحی خانه جدید تحسین همه را برمی انگیزد. کنار هم قرار گرفتن آهن با ساخت و ساز آجری از نظر بصری نشان دهنده ماندگاری است که هیچ مصالح ساختمانی مصنوعی نمی تواند آن را تقلید کند. درب‌های فرفورژه تک یا دوتایی دارای طرح‌های خیره‌کننده و چند رنگی هستند که توجه را جلب می کنند، به‌ویژه زمانی که با پتینه غنی آجر قاب شده باشند. در ادامه دلایل عملی تاثیرگذاری درب فرفورژه و محبوبیت کاربرد آن در ساختمان آمده است:

درب آهنی امنیت را افزایش می دهد

یکی از دلایل اصلی که مشتریان درب های آهنی خود را دوست دارند، سطح امنیتی بیشتری است که آن ها ارائه می دهند.

در مقایسه با سایر مواد، درب فرفورژه بسیار قوی است و در برابر هر گونه آسیب، از جمله آسیب های عمدی ناشی از مزاحمان احتمالی، بسیار غیرقابل نفوذتر است.

هنگامی که در کنار یک سیستم امنیتی سنتی استفاده می شود، درب های آهنی و درهای دوبل آهنی به محافظت از خانه کمک می کنند و به شما آرامش خاطر دهند.

درب های آهنی همچنین با سیستم ‌های قفل پیشرفته مجهز می شوند که دستکاری در آن ‌ها برای ماهرترین مزاحمان نیز بسیار دشوار است. اگر افزودن امنیت به خانه برای شما اولویت اصلی است، کارشناسان به طراحی درب فوق العاده ایمن کمک می کنند.

برای هر کسی که به دنبال نصب درب آهنی در ملک تجاری خود است، این امنیت و ایمنی بیشتر به او آرامش می دهد که دارایی و سهام آن ها به خوبی محافظت می شود. اغلب اوقات، مزاحمان و سارقان آنقدر از درهای آهنی واهمه دارند که حتی سعی نمی کنند آن ها را دستکاری کنند.

اما امنیت به این معنا نیست که شما سبک را قربانی خواهید کرد. در واقع درب های آهنی جامد به همان اندازه که ایمن و محکم اند، جذاب نیز هستند.

شرکت نصب درب پارکینگی

درب حیاط ساده و شیک سبک معماری خانه خود را تقویت کنید

نصب درب حیاط فرفورژه به خانه شما قطعا یک عنصر طراحی خاص را اضافه می کند که هم منحصر به فرد و هم کاربردی است. این درها دارای سبک های متفاوتی از جمله درب کلاسیک و درب مدرن هستند که می توانید مطابق با سبک خانه خود آن ها را انتخاب کنید.

عایق مناسبی برای منزل

یک واقعیت کمتر شناخته شده در مورد درب فرفورژه این است که آن ها عایق بسیار خوبی دارند که کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد و هزینه انرژی شما را کاهش می دهد.

ترمال بریک موجود در داخل درهای آهنی به این معنی است که هوا نمی تواند از یک طرف در به طرف دیگر عبور کند. این به این معنی است که در ماه های گرم تابستان، گرما به خانه شما سرازیر نخواهد شد، بنابراین مجبور نخواهید بود که دائما تهویه مطبوع خود را برای افزایش دما در طول روز تنظیم کنید.

همین امر در مورد گرمای داخل خانه در زمستان نیز صدق می کند. در طول سال، دمای داخل خانه شما تنظیم می شود و صورتحساب انرژی شما می تواند پایین بماند.

در جنوبی پارکینگ خودرو

نور طبیعی را افزایش دهید

درب فرفورژه برای بهینه سازی فضای پنجره در داخل درب بدون از بین بردن امنیت طراحی می شود. شما می توانید به باغ یا محله خود نگاه کنید. این فضای پنجره همچنین به نور طبیعی اجازه می دهد تا فضای زندگی شما را بالا ببرد.

نور طبیعی نه تنها به خانه شما زیبایی می بخشد، بلکه ثابت شده است که در طول زمان خلق و خو و سلامت روان شما را نیز افزایش می دهد.

بادوام و قوی

آهن یک ماده بادوام است که در برابر انواع آب و هوا، بدون ضعیف شدن یا زنگ زدگی مقاومت می کند. با سرمایه گذاری بر روی درب های آهنی سفارشی زیبا، نگران نگهداری یا تعویض پر زحمت نخواهید بود. در عوض، می توانید به سادگی از درهای خود و ظرافتی که به راحتی به خانه شما می آورند، لذت ببرید.

تکمیل کننده منزل شما

آیا احساس می کنید خانه شما چیزی کم دارد؟ نصب درب‌ فرفورژه می‌تواند تکمیل‌کننده‌ای باشد که خانه شما برای کامل شدن به آن نیاز دارد.

با افزودن درهای آهنی، خانه شما کاملا صیقلی به نظر می رسد. همین امر در مورد املاک تجاری نیز صادق است، جایی که رهگذران آهن‌کاری را تحسین کرده و باعث می شود از مغازه شما استقبال می‌کنند.

زهکشی داخلی

درب های آهنی دارای سیستم زهکشی داخلی هستند. هر درب فرفورژه دارای طراحی شیبدار منحصر به فرد در زیر پانل شیشه ای است. این اجازه می دهد تا باران به سمت بیرون از پنل شیشه ای و درب تخلیه شود.

امکان سفارشی کردن درها

این درها را می توان سفارشی کرد. به عنوان مثال، درب های سفارشی را می توان با ترمال بریک برای خانه هایی در آب و هوای سردتر سفارش داد. آن ها را می توان تقریبا در هر اندازه ای، طراحی منبت آهنی و چندین گزینه شیشه ای سفارش داد. برای سهولت در نصب، نقشه های طراحی به کمک کامپیوتر با هر درب سفارشی گنجانده شده است.

درب فرفورژه

درب­های فلزی زیبا و محکم با ایجاد امنیت بالا

انواع درب­های فلزی پارکینگ

برای خرید درب فلزی پارکینگ مورد نظر خود، ابتدا باید با انواع آن آشنا شوید. درب­های فلزی در انواع بسیاری موجود هستند و حتی می­توانند سفارشی و مطابق نظر شما ساخته شوند. در ادامه جزئیات بیشتر را برای راحتی شما ارائه خواهیم کرد.

درب­های پارکینگ سکشنال

درب­های پارکینگ سکشنال، به­عنوان محبوب­ترین مدل، شامل بخش­های پنلی است که با لولا به هم متصل می­شوند. خرید درب فلزی پارکینگ و معرفی آن در این نوع توصیه می­شود. همانطور که در باز و بسته می­شود، چرخ­ها در لبه هر پنل در یک مسیر عمودی در هر طرف دهانه در می­چرخند. لولاهای بین هر بخش پنل روی یک بخش منحنی خم می­شوند. این ویژگی به درب اجازه می­دهد که در حالت کاملاً باز به موازات سقف و در صورت بسته شدن، کاملاً در یک راستا با دیوارها قرار گیرد.

یک جفت فنر با فشار زیاد در بالای چارچوب به کابل‌هایی متصل می‌شود که درب را کنترل و حتی وقتی فقط تا حدی باز است، از پایین آمدن آن جلوگیری می‌کند. این درب‌ها معمولاً از فولاد ساخته می‌شوند، به تعمیر و نگهداری بالایی احتیاج ندارند و می‌توان آن‌ها را طوری تنظیم کرد که شامل پنجره، سخت‌افزار، بافت و رنگ مختلف باشد. آن­ها در دو مدل عایق و غیر­عایق عرضه می­شوند.

درب­های پارکینگ رول آپ

احتمالاً این نوع درب­ها را در کاربردهای تجاری بیشتر از مسکونی پیدا خواهید کرد، اما درهای رول آپ یک گزینه طراحی بدون حاشیه هستند که برای مناطقی با فضای سقف محدود ساخته شده است. این سبک با بخش­های تخته فولادی 2 «-3» ساخته شده است که در اطراف یک اهرم، بالای چارچوب در می­چرخد.

درب‌های رول‌آپ برای مقاومت دربرابر مصارف سنگین ساخته شده‌اند و واحدهایی با عملکرد بالا را می‌توان بدون فنر یا محصور ساخت تا از زنگ‌زدگی، خوردگی و یخ­زدگی جلوگیری کند. به دلیل وزن سنگین مدل رول آپ، هزینه­های اولیه بیشتر از طراحی مقطعی است. این طرح نیز به‌عنوان خرید درب فلزی پارکینگ و معرفی آن مورد مناسبی خواهد بود.

درب­های ورودی پارکینگ

درب­های ورودی پارکینگ درست مانند نام آن‌ها، با خم شدن به یک طرف پارکینگ و نشستن موازی با دیوار عمل می­کند. این درها جزو اولین سبک­های کاربردی بودند و در اصل برای پارکینگ­هایی با فضای کوچک استفاده می­شدند. آن­ها در امتداد چرخ دستی­های پایین­تر حرکت می­کنند که به اندازه کافی انعطاف­پذیر هستند تا با شیب­های جزئی در کف یا سقف کار کنند. این اسلاید به درهای جانبی و فنرهای متعادل­کننده نیاز ندارد و دارای یک موتور جمع­شونده داخلی برای عملکرد خودکار بدون نیاز به اپراتور سقفی است.

نوعی جذاب از درب ورودی پارکینگ

درب­های پارکینگ لولایی

درب­های پارکینگ لولایی از یک قاب لولایی در دو طرف باز و بسته می شوند. آن­ها مانند درهای انبار بزرگ هستند و معمولاً از چوب ساخته می­شوند؛ اگرچه در مدل­های فولادی گالوانیزه تجاری نیز موجود است. اخیراً تقاضا برای این درهای کلاسیک، به­ویژه برای پارکینگ­هایی با موانع یا فضای سقف محدود بیشتر شده است. درب­های پارکینگ لولایی را می­توان در چارچوب­های فولادی از پیش نصب­شده خریداری کرد یا در یک چارچوب­ موجود قرار داد. آن­ها همچنین می­توانند با بازوهای ویژه، خودکار شوند.

درب­ های پارکینگ زیر­سقفی سکشنال

مانند مدل‌های لولایی، درهای پارکینگ زیر سقفی شیب‌دار نیز چند­بخشی نیستند. آن­ها از یک قطعه جامد ساخته شده‌اند. این درها مکانیزم لولای چرخشی دارند، بنابراین می­توانند به سمت پارکینگ کج شوند. این درب، به سبک سایبان به موازات سقف پارکینگ قرار می­گیرد.

درب‌های پارکینگ تاشو

مشابه طراحی درب زیر سقفی، درب­های پارکینگ تاشو با شیب به سمت بالا و داخل پارکینگ جمع می­شوند. همین نکته در خرید درب فلزی پارکینگ و معرفی آن کمک­کننده است. این پیکربندی، به فضای بیشتری نسبت به درهای زیرسقفی نیاز دارد. در حالی که برخی از صاحبان خانه این نوع درب را انتخاب می­کنند، کارکرد آن­ها نسبت به سبک­های دیگر معمولاً دشوارتر و گران­تر هستند.

درب­های پارکینگ استاندارد

درب­های فلزی پارکینگ استاندارد از فولاد سنگین ساخته شده و برای دوام طولانی­مدت و بهره­وری انرژی طراحی شده­اند. این درب­ها مقاومت در برابر باد و عایق را برای کمک به تنظیم درجه حرارت در پارکینگ شما در طول سال فراهم می­کنند. شما می­توانید از بین انواع مختلف و اندازه­های مختلف، پنل خود را انتخاب کنید تا به بهترین نحوه با نیازهای خود مطابقت داشته باشد. بنابراین طراحی درب پارکینگ عالی برای خانه خود را از همین امروز شروع کنید.

درب ورودی حیاط

مزایای درب فلزی پارکینگ

در بیشتر موارد، درب پارکینگ پر­استفاده­ترین راه ورود به خانه شماست، بنابراین مهم است که روی درب خود، سرمایه­گذاری کنید تا برای سال­های آینده دوام داشته باشد. اگرچه گزینه‌های مواد زیادی وجود دارد، اما درب‌های فلزی از نظر دوام، ارزش، امنیت و طراحی، بهترین هستند.

دوام بالا

فلز در مقایسه با چوب، آلومینیوم یا فایبرگلاس، قوی­ترین ماده درب پارکینگ است. در­برابر تاب خوردگی و ترک­خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار است و در هر شرایط آب و هوایی از جمله باران، برف و گرمای تابستان مقاومت می­کند. اکثر درب‌های فلزی از فولاد گالوانیزه گرم و با پوشش پلی­استر ساخته شده‌اند تا درب شما به اندازه درب‌های چوبی زنگ نزند یا نیازی به رنگ‌آمیزی مجدد نداشته باشد. این مزیت، خرید درب فلزی پارکینگ و معرفی آن را راحت­تر می­کند.

بودجه مناسب

آیا ظاهر مدرن درب پارکینگ را بدون هزینه می­خواهید؟ برای صاحب خانه­ای که از بودجه آگاه است، فولاد مقرون­به­صرفه­ترین گزینه برای تعویض درب پارکینگ است. انواع مختلفی از درب­های پارکینگ فلزی برای انتخاب وجود دارد، اما همیشه مقرون­به­صرفه­تر از نصب درب پارکینگ چوبی، وینیل یا فایبرگلاس است. آن­ها همچنین به­عنوان یک سرمایه­گذاری طولانی­مدت، عالی هستند؛ زیرا درب­های فولادی مدت زمان زیادی دوام می­آورند. تا زمانی که از درب پارکینگ خود به‌خوبی نگهداری می­کنید، تا آخر عمر باقی خواهد ماند.

ایجاد حداکثر ایمنی و امنیت

اگر برای گزینه تعویض درب پارکینگ خود از فولاد استفاده کنید، خانه شما همیشه امن و مطمئن خواهد بود. فولاد، یک فلز ضخیم و سنگین است که از خانه شما در برابر نفوذ یا تهاجم محافظت می­کند. اگر درب­های فلزی پارکینگ انتخاب نهایی شماست، از انتخاب خود کاملا مطمئن باشید.

مدل متریال درب ،فلز براق است

درب­های فلزی پارکینگ برای هر خانه­ای که ظاهر مدرن­تری می­خواهد ایده­آل است. آن­ها در طیف گسترده­ای از طرح­ها و رنگ­ها موجود هستند، بنابراین شما می­توانید سبکی را انتخاب کنید که مکمل نمای بیرونی خانه شما باشد. مطمئناً چیزی را پیدا خواهید کرد که واقعاً دوست دارید. همچنین گزینه­هایی برای اضافه کردن پنجره­های شیشه­ای یا قطعات برجسته به درب فلزی پارکینگ شما وجود دارد تا ویژگی­های بیشتری به آن ببخشید. اگر می‌خواهید نمای بیرونی خانه خود را مدرن‌تر کنید، از درب‌های فلزی پارکینگ استفاده کنید.

حداقل تعمیر و نگهداری

قطعا شما برای خرید درب فلزی پارکینگ و معرفی آن چنین مزیتی را نادیده نمی­گیرید. در مقایسه با درب­های چوبی، درب­های فلزی پارکینگ به تعمیر و نگهداری بسیار کمتری نیاز دارند. نگهداری مورد نیاز برای آن­ها بسیار کم است. سالی یکبار، باید درب فلزی پارکینگ خود را تمیز کنید تا هرگونه کثیفی را که ممکن است در طول زمان ایجاد شده باشد پاک کنید. به غیر از آن، درب­های پارکینگ شما عملاً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند.

درب ورودی عابر تک لنگه

دروازه آهنی سازگار با محیط زیست

آیا می­دانستید که درب­های پارکینگ مدرن امروزی برای محیط زیست مفید هستند؟ وقتی زمان تعویض درب قدیمی پارکینگ شما فرا می­رسد، می­توانید آن را بازیافت کنید. در واقع، امروزه بسیاری از درب­های فلزی پارکینگ از فولاد بازیافتی ساخته می­شوند و در عین حال دوامی عالی دارند. اگر بهره­وری انرژی و سبز ماندن در اولویت هستند، درب­های فلزی پارکینگ یکی از پایدارترین گزینه­ها محسوب می‌شوند.

ارائه بهترین عایق

درب پارکینگ شما بزرگ‌ترین ورودی خانه شماست. این بدان معنی است که هوا می­تواند به­راحتی از بیرون به داخل حرکت کند. اگر درب فلزی شما به­درستی نصب شده باشد، می­توانید از خروج هوای سرد یا گرم به داخل خانه خود جلوگیری کنید. علاوه بر این، اگر از پارکینگ خود به­عنوان کارگاه یا محل زندگی استفاده می­کنید، می­خواهید راحت باشید. درب پارکینگ عایق­بندی­شده از آن جهت اهمیت دارد که دمای پارکینگ شما را ثابت نگه می­دارد.

درب­های فلزی پارکینگ بهترین عایق را ارائه می­دهند، زیرا با یک هسته فوم جامد ساخته شده­اند که هوای سرد را خارج می­کند. درب فلزی پارکینگ عایق­بندی­شده، به­خصوص در ماه­های سرد و زمستانی ضروری است. در خرید درب فلزی پارکینگ و معرفی آن حتما این نکته را درنظر بگیرید.

تنوع و ویژگی­های بی­پایان

درب حیاط ساده و شیک

برای انتخاب درب فلزی پارکینگ، گزینه­های زیادی وجود دارد. از انتخاب تعداد پنل­های مورد­نظر، رنگ­های مختلف، پنجره­ها و موارد دیگر، می­توانید درب پارکینگ مورد نظر خود را سفارشی‌سازی کنید. درب­های فلزی پارکینگ، در سه نوع ساخت و ساز مختلف وجود دارند که به بهترین نحو با خانه شما مطابقت دارند:

درب­های پارکینگ تک لایه: حاوی یک لایه فولاد گالوانیزه که از اقتصادی­ترین درب­های فلزی پارکینگ است.

درب­های پارکینگ دولایه: دارای یک لایه پایه فوم پلی­یورتان با پوسته فولادی گالوانیزه در قسمت بیرونی است که برای ایجاد عایق آب و هوا و عایق صوتی اضافی برای درب عمل می­کند.

درب­های پارکینگ سه لایه: ساخته شده مانند یک درب دو لایه است، با این تفاوت که به یک پوسته فولادی گالوانیزه اضافی در داخل برای محافظت از لایه فوم دربرابر هر­گونه آسیب مجهز است. درب­های سه لایه قوی­ترین، ایمن­ترین و دارای بهترین عایق در بین درب­های پارکینگ هستند. این درها ایده­آل­ترین گزینه برای خانه شما و محافظت از آن در­برابر آب و هوای شدید هستند.

دروازه آهنی

عواملی که بر هزینه درب فلزی پارکینگ تأثیر می­گذارد

درک اینکه چه چیزی، کل هزینه نصب درب­های فلزی پارکینگ را تشکیل می­دهد، می­تواند به شما در بودجه­بندی عاقلانه و صرفه­جویی در هزینه کمک کند. هرچه درب مورد نظر شما از مزایای بهتری برخوردار باشد، قیمت آن نیز بالاتر می­رود. برای راهنمایی بیشتر و بهتر در خرید درب پارکینگ فلزی مناسب، می­توانید از وبسایت ایمن کمک، بهره ببرید.

موقعیت مکانی

در خرید درب فلزی پارکینگ و معرفی آن هنگام نصب، منطقه­ای که در آن زندگی می­کنید نیز بر هزینه درب پارکینگ شما تأثیر می­گذارد. در­حالی که نمی­توانید محل زندگی خود را تغییر دهید، دانستن اینکه آیا در یک منطقه گران قیمت زندگی می­کنید، مانند سواحل شرقی یا غربی، یا یک منطقه ارزان­تر، می­تواند به شما کمک کند تا مقدار مناسبی از بودجه را به درب فلزی پارکینگ جدید خود اختصاص دهید.

سبک درب

انتخاب درب گاراژی سبک کلاسیک با چندین پنجره، بسیار پرهزینه­تر از نصب درب پارکینگ سکشنال است. با توجه به ویژگی­ها­، میزان فلز استفاده­شده و کاربردهای درب پارکینگ، هرچه کیفیت هر یک بهتر باشد به طبع، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

عایق و لایه­ها

همانطور که قبلا ذکر شد، یک درب تک لایه بدون عایق اضافی ارزان­تر از درب فلزی پارکینگ سه لایه است که شامل عایق می­شود. درب فلزی تک لایه در ایجاد امنیت مناسب، کاربرد بالایی ندارد ولی قیمت آن مناسب است. در مقابل، درب فلزی سه لایه بسیار مستحکم است و در ایجاد محیطی امن، عالی عمل می­کند.

درب ساده پارکینگ

زیبایی ظاهری درب پارکینگ فلزی

اگر به‌دنبال خرید درب فلزی پارکینگ و معرفی آن هستید، درب­های فلزی بهترین گزینه هستند. آن­ها چندین مزیت از جمله دوام طولانی­مدت دارند و بهترین عایق را برای خانه شما ارائه می­دهند. در عین حال، از ارزش بسیار خوبی برای بودجه شما برخوردار هستند. همچنین گزینه­های طراحی بی­پایانی وجود دارد که می­توانید از بین آن­ها انتخاب کنید تا به بهترین نحو با خانه شما مطابقت داشته باشد. برای تهیه درب فلزی پارکینگ خود، می­توانید به وبسایت ایمن کمک مراجعه کنید. اگر به‌دنبال زیباسازی محیط خود و همچنین ایجاد فضایی ایمن هستید، پروژه تعویض درب پارکینگ خود را از امروز شروع کنید.

درب آهنی لوکس درب ورودی آهنی درب دست ساز طرح اسب درب حیاط نرده ای درب ویلایی درب پارکینگ شمالی در ورودی خانه درب باغ ویلا درب دو لنگه ویلا